Autor |
Wiadomość |
Powelle |
Wysłany: Sob 21:02, 08 Lis 2008 Temat postu: |
|
No tak ale to chyba nie tak źle
Albo respawny co pełne 5 minut jak to juz ktoś pisał np. 12.30, 12.35 itd
W sumie ankieta by sie przydała |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Mittchels |
Wysłany: Sob 18:10, 08 Lis 2008 Temat postu: |
|
"Całość" będzie zależna od scenariusza :/ |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Powelle |
Wysłany: Nie 15:08, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
Dobra bedzie respawn, zależnie od scenariusza, na czas np co 5 czy co 10 minut, medycy może będą (czyli 1 kulka > medyk > 2 kulka na respa) to się jeszcze ustali. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Foley |
Wysłany: Nie 19:42, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
no a co z medykiem??????????!!!!!!!!!! ![Sad](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_sad.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Mittchels |
Wysłany: Nie 13:17, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
Dobra propounuje ustalic godziny wyjścia z respawny tak jak Acho mówił |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Powelle |
Wysłany: Pią 12:02, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
Jeszcze się jakoś pokombinuje żeby w naszych warunkach się to sprawdziło. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Mittchels |
Wysłany: Pią 9:34, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
Acho na stronie dosu napisał
"respawn co 10 minut (bez wzgledu o ktorej tam ludzie trafiaja, wychodza z tamtad 10:10, 10:20 itd) albo ze musi sie w nim zebrac np 3 osoby i wtedy wychodzą"
I to chyba najlepszy sposób na respawn
Czy może wolicie sznurki ? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Powelle |
Wysłany: Czw 21:45, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
A ja sądzę że się przyjmie i mam taką nadzieję |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Foley |
Wysłany: Czw 21:36, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
wątpie zeby to się przyjeło |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Powelle |
Wysłany: Czw 21:19, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
Dokładnie teraz każdy się boi zaatakować, zrobić cokolwiek żeby nie odpaść i nie siedzieć potem jak dupa przez godzine albo łaźić za resztą.Medycy też mało co zmieniają bo zazwyczaj się na nich "poluje".Respawn będzie więc chyba najlepszy każdy będzie cały czas w grze, zabawa nabierze dynamiki i będzie można robić lepsze scenariusze. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |
Mittchels |
Wysłany: Czw 20:10, 20 Mar 2008 Temat postu: Respawn |
|
RESPAWN
Nie którym z nas zaczęło sie nie podobać to że inni uczestnicy asg nie przyznają sie do trafień! A to najgorszy występek w strzelankach asg.
Doszliśmy do wniosku ,że jest to spowodowane tym że zawodnik chce zostać jak naj dłużej w grze. A czekanie na "śmierć" jednej z drużyn jest troche jakby nudzące.
Więc postanowiliśmy wprowadzić "respawn" aby każdy mógł sie dłużej postrzelać. Mamy nadzieje że to tak jakby "wyluzuje" uczestników przez co będą mniej wrażliwi na trafienia.
Będzie to wyglądało mniej więcej tak:
Każdy z uczestników otrzyma 10 sznurków zwykłych ,1 czerwony i kartonową tabliczke z pseudonimem. Tabliczke trzeba umocować na gałęzi w strefie wyznaczonej jako respawn.
Po trafieniu uczestnik udaje sie do miejsca respawnu i przywiązuje zwykły sznurek do gałęzi pod swoją tabliczką.
Ma ich 10 więc po każdym trafieniu przywiązuje je aż do ostatniego.
Gdy już je wszystkie stracił odwiązuje zwykłe sznurki i chowa do kieszeni a do gałęzi przywiązuje czerwony.
Po kolejnych trafieniach uczestnik przywiązuje już pozostałe mu zwykłe sznurki.
Gdy się skończą odpada z gry. Czyli maks respawnu to 20. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/ClanzDarkness2/images/spacer.gif) |